SimplySign to mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny do bezpiecznego podpisywania e-dokumentów. Podpis elektroniczny SimplySign działa w dedykowanej aplikacji. Dzięki niemu sygnujesz dokumenty w dowolnym czasie – na telefonie, tablecie lub komputerze.
To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane na polskim rynku, które gwarantuje Ci pełną mobilność – funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika. Dzięki temu masz zawsze przy sobie nowoczesne, wirtualne narzędzie służące do podpisywania wszelkich dokumentów elektronicznych z mocą podpisu własnoręcznego.
Cennik:
Okres ważności | cena netto | cena brutto |
rok | od 299,00 zł | od 367,77 zł |
2 lata | od 389,00 zł | od 478,47 zł |
3 lata | od 479,00 z | od 589,17 zł |
+ cena wystawienia podpisu:
czas aktywacji | cena netto | cena brutto |
7 dni | od 89,00 zł | od 109,47 zł |
24 h | od 99,00 zł | od 121,77 zł |
Express (0,5h) | od 119,00 z | od 146,37 zł |
Jak działa mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny? Wystarczą 3 kliknięcia, żeby podpisać elektronicznie dokumenty.
- Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze.
- Podpisujesz e-dokument cyfrowo SimplySign.
- Potwierdzasz swoim kodem PIN.
Jakie korzyści daje Ci SimplySign?
Brak ograniczeń
Podpisujesz nim mobilnie pliki dowolnej wielkości i w każdym formacie.
Dostępność
Jest pod ręką 24/7, zawsze gdy go potrzebujesz, bez ograniczeń geograficznych.
Szybkość
Wystarczą trzy kliknięcia, aby bezpiecznie podpisać dokumenty.
Bezpieczeństwo
Zapewnia silne uwierzytelnienie, zgodność z regulacjami oraz światowymi standardami.
Oszczędność
Przynosi oszczędność czasu oraz kosztów związanych z wydrukiem i wysyłką dokumentacji.
Uniwersalność
Sygnujesz nim zarówno dokumenty wewnętrzne, jak i urzędowe czy biznesowe.
Zgodność
Działa na każdym oprogramowaniu. Wywołuje taki sam skutek prawny jak podpis tradycyjny.
Rozpoznawalność
Jest automatycznie identyfikowany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie.
Jakie są istotne cechy rozwiązania?
- Certyfikat kwalifikowany w chmurze SimplySign nie wymaga fizycznego podłączenia czytnika i karty do PC lub urządzenia mobilnego.
- Z usługi można korzystać za pomocą smartfona, tabletu oraz na komputerze stacjonarnym lub laptopie.
- Działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, MacBook).
- Gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online, wydawany jest przez dedykowane centrum certyfikacji Certum by Asseco.
- Jest zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku (eIDAS).
- Jako kwalifikowany podpis elektroniczny w chmurze jest uznawany na terenie całej Unii Europejskiej.
- Jest zgodny ze standardem CSC (Cloud Signature Consortium) oraz platformami AdobeSign i Microsoft (podpis dla dokumentów Office).
- Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata w zależności od wybranej wersji.
- Otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie.