Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign

SimplySign to mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny do bezpiecznego podpisywania e-dokumentów. Podpis elektroniczny SimplySign działa w dedykowanej aplikacji. Dzięki niemu sygnujesz dokumenty w dowolnym czasie – na telefonie, tablecie lub komputerze.
To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane na polskim rynku, które gwarantuje Ci pełną mobilność – funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika. Dzięki temu masz zawsze przy sobie nowoczesne, wirtualne narzędzie służące do podpisywania wszelkich dokumentów elektronicznych z mocą podpisu własnoręcznego.

Cennik:

Okres ważnościcena nettocena brutto
rokod 299,00 złod 367,77 zł
2 lataod 389,00 zł od 478,47 zł 
3 lataod 479,00 zod 589,17 zł

+ cena wystawienia podpisu:

czas aktywacjicena nettocena brutto
7 dniod 89,00 złod 109,47 zł
24 hod 99,00 zł od 121,77 zł 
Express (0,5h)od 119,00 zod 146,37 zł


Jak działa mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny? Wystarczą 3 kliknięcia, żeby podpisać elektronicznie dokumenty.
  1. Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze.
  2. Podpisujesz e-dokument cyfrowo SimplySign.
  3. Potwierdzasz swoim kodem PIN.
Jakie korzyści daje Ci SimplySign?

Brak ograniczeń
Podpisujesz nim mobilnie pliki dowolnej wielkości i w każdym formacie.
Dostępność
Jest pod ręką 24/7, zawsze gdy go potrzebujesz, bez ograniczeń geograficznych.
Szybkość
Wystarczą trzy kliknięcia, aby bezpiecznie podpisać dokumenty.
Bezpieczeństwo
Zapewnia silne uwierzytelnienie, zgodność z regulacjami oraz światowymi standardami.

Oszczędność
Przynosi oszczędność czasu oraz kosztów związanych z wydrukiem i wysyłką dokumentacji.
Uniwersalność
Sygnujesz nim zarówno dokumenty wewnętrzne, jak i urzędowe czy biznesowe.
Zgodność
Działa na każdym oprogramowaniu. Wywołuje taki sam skutek prawny jak podpis tradycyjny.
Rozpoznawalność
Jest automatycznie identyfikowany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie.

Jakie są istotne cechy rozwiązania?
  • Certyfikat kwalifikowany w chmurze SimplySign nie wymaga fizycznego podłączenia czytnika i karty do PC lub urządzenia mobilnego.
  • Z usługi można korzystać za pomocą smartfona, tabletu oraz na komputerze stacjonarnym lub laptopie.
  • Działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, MacBook).
  • Gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online, wydawany jest przez dedykowane centrum certyfikacji Certum by Asseco.
  • Jest zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku (eIDAS).
  • Jako kwalifikowany podpis elektroniczny w chmurze jest uznawany na terenie całej Unii Europejskiej.
  • Jest zgodny ze standardem CSC (Cloud Signature Consortium) oraz platformami AdobeSign i Microsoft (podpis dla dokumentów Office).
  • Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata w zależności od wybranej wersji.
  • Otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie.