pakiet podstawowy (1 miesiąc):
14,90 zł
pakiet podstawowy (3 miesiące):
39,90 zł
pakiet podstawowy (12 miesięcy):
149,00 zł
*ceny netto
Subiekt 123 jest przyjaznym i prostym w obsłudze systemem fakturowania. Program umożliwia także zarządzanie informacjami o klientach oraz prowadzenie baz usług i towarów. Wystarczy dostęp do internetu, aby Praca z programem była możliwa z dowolnego miejsca. W ramach standardowej licencji dostępne są dodatkowe wersje językowe – ukraińska i rosyjska. Dokumenty sprzedaży generowane są za pomocą aplikacji i wystawiane w języku polskim.
W podstawowej wersji programu znajdują się funkcje bazowe, tj. fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Przydatną aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.
Najważniejsze funkcje Subiekta 123:
- obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
- dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
- prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
- kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
- zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
- połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
- obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
- dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
- terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
- szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.