Chcesz zmienić centrum certyfikacji na CERTUM?
Skorzystaj z oferty PRZENIESIENIA CERTYFIKATU KWALIFIKOWANEGO KONKURENCJI!
Jest to usługa skierowana do tych klientów, którzy posiadają już zakupiony certyfikat kwalifikowany w innym niż CERTUM PCC krajowym centrum certyfikacji i chcą go przenieść. Przeniesienie certyfikatu kwalifikowanego polega na łatwym i ekspresowym wydaniu nowego certyfikatu kwalifikowanego. Wystawiany jest na nowej karcie kryptograficznej cryptoCertum w cenie odnowienia.
Procedurę przeniesienia przeprowadzamy w siedzibie naszej firmy w Ostrowie Wielkopolskim. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu i ustaleniu rodzaju certyfikatu (uniwersalny – najbardziej powszechny; z dodatkowymi danymi – zawężający możliwość posługiwania się certyfikatem do jednej firmy, instytucji) oraz wielkości karty kryptograficznej (pasującej do czytnika posiadanego przez klienta – mini lub standard).
Procedura przeniesienia certyfikatu kwalifikowanego konkurencji:
- obecny certyfikat musi być ważny lub krótko po wygaśnięciu
- należy zabrać ze sobą:
- ważny dowód tożsamości
- aktualny czytnik (do kart mini lub standard)
- kserokopię umowy dotyczącej wydania certyfikatu przez inną firmę zawierającej imię, nazwisko oraz okres ważności umowy lub zrzut ekranu z informacjami o danych w certyfikacie, które wskazują właściciela certyfikatu
- dodatkowe dokumenty w przypadku certyfikatu z dodatkowymi danymi (zobacz: Wymagane dokumenty)
Cennik:
Okres ważności | cena netto | cena brutto |
2 lata | 219,00 zł | 246 zł |
+ obsługa weryfikacji | 50 zł | 61,50 zł |
Kontakt w celu omówienia szczegółów:
Biuro IT SYSTEM tel. 62 597 77 01 (pon.-pt. 8.00-16.00)